You have Adblock enabled. Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock. Close
Add to Favorite List:
Create a new folder:
      Next »

      First Black Cock

      Recognize a pornstar in this video?
      Help make pornstars easier to find on Tube8 by telling us who is in this video.

      SUBMIT
      Advertisement
      Resume
      Advertisement
      Resume
      78% 495 Votes
      • Description: Making this video was quite an experience. My husband and I went to the club not knowing what the night had in store for us. We ran into some old friends and the drinks were flowing. The more tipsy I got from the drinks the hornier I felt. It had been ove
      • Tags:
      • Pornstars: Add Pornstar
      • Favorite by: 1786
      • Featured: 9 years ago
      • Report This Video





      500 characters remaining
      Show More

      Video Comments

      Top Video Comments
      beauski888
      6 years ago
      wish my wife would fuck black guys..
      Reply
      - people liked this -
      iluvemp
      5 years ago
      that is what we define as 'starfish'
      Reply
      - people liked this -
      All Video Comments (82)
      250 characters remaining
      Post
      N2wfsn2bbv
      1 year ago
      No white woman should have to go through life without knowing how much better, black cock is.
      Reply
      - people liked this -
      Ashash305
      5 years ago
      I want to fuck a black guy that got my pussy so wet bbm me guys 26FB4FC3
      Reply
      - people liked this -
      iluvemp
      5 years ago
      that is what we define as 'starfish'
      Reply
      - people liked this -
      beauski888
      6 years ago
      wish my wife would fuck black guys..
      Reply
      - people liked this -
      panTsniffr
      6 years ago
      speed is a better drug for me but sumtimes ill get so hi i turn into a little cock sucking bitch too!
      Reply
      Str00ntz
      6 years ago
      Sex rule number 1: Never finish a fuck with a handjob
      Reply
      Str00ntz
      6 years ago
      she doesn't have feet, she has gunboats!
      Reply
      theREALangry
      6 years ago
      coked up is right if you have an 8-ball you have a chance
      Reply
      theREALangry
      6 years ago
      fucking coked to the gills
      Reply
      Str00ntz
      6 years ago
      first STD
      Reply
      pickoneforme2007
      6 years ago
      he has a nice butt
      Reply
      rosecrans1
      6 years ago
      A REAL DOPE FEIN BEING SCURED BY OTIS
      Reply
      hawkeye72_83
      7 years ago
      must be a small cock.she didnt moan
      Reply
      hawkeye72_83
      7 years ago
      shes looks bored.
      Reply
      bigrthanu
      7 years ago
      oh yeah. she likes the meth
      Reply
      britsalz
      7 years ago
      lame acting like an empty bag
      Reply
      JOHNNY2TIMES
      7 years ago
      WEAK CUM SHOT,
      Reply
      Khristos
      7 years ago
      Nice black ass.
      Reply
      fiona_UK
      7 years ago
      the guy i meant lol
      Reply
      fiona_UK
      7 years ago
      what a body! lol
      Reply
      APP6000
      7 years ago
      she ugly he ugly bug is dick is straight
      Reply
      APP6000
      7 years ago
      he does have ance ass thou
      Reply
      BurtonDC
      7 years ago
      Damn he gotta nice ass
      Reply
      wanabme5
      7 years ago
      OmG are you serious?!?
      Reply
      t_davis1
      7 years ago
      omg this is my bestfriend mom
      Reply
      primo2316
      7 years ago
      Damn wife, drunk as a skunk again!!
      Reply
      JustClever
      7 years ago
      Carl from Family Matters
      Reply
      silverbliz
      7 years ago
      ceelo doesnt have a six pack
      Reply
      icmensideu9
      7 years ago
      garbage
      Reply
      hugeblack
      7 years ago
      DAMN THIS GUY HAS SUCH A NICE ASS
      Reply
      rotcafarg
      7 years ago
      That's CeeLo !
      Reply
      bonobo2004
      7 years ago
      lazy bitch
      Reply
      haywouldja
      7 years ago
      First black cock? They must mean this morning.
      Reply
      hallow_man09
      7 years ago
      High as damn kite
      Reply
      totoy_jakul
      7 years ago
      she looks like a trailer trash whore both of them look like a bunch of tweekers.
      Reply
      totoy_jakul
      7 years ago
      she looks like a trailer trash ho from orchard estates from tracy she looks like melissa huckaby's church member
      Reply
      SewWhite
      7 years ago
      wow it DOES sorta look like carl from family matters ahah, only better shape
      Reply
      airtexaco
      7 years ago
      No doggie =(
      Reply
      Vitizimo
      7 years ago
      Was that Carl Winslow from Family Matters?
      Reply
      sawyer07
      7 years ago
      This chick reminds me of a white girl I was banging back in college! Man I love white chicks! They are so freaky once they get a taste of our dark meat! :)
      Reply
      pnizzle
      7 years ago
      u mean she just filmed this cuz she wanted to try black dick ?
      Reply
      numbnuts777
      7 years ago
      damn no rubber
      Reply
      bamfbot69
      7 years ago
      hes cumming on her pussy and the camera guy is telling her 2 open her mouth lol
      Reply
      hotttoni
      8 years ago
      take what you can get
      Reply
      bestsex23
      8 years ago
      that some sick shit
      Reply
      Phillip69
      8 years ago
      What a trailer trash slut won't do to score some drugs
      Reply
      oicu8some692
      8 years ago
      She looks like a crack whore skank
      Reply
      ghoy
      8 years ago
      chode
      Reply
      honkydonkey
      8 years ago
      what she really wanted was for him to pop in her so she could have a lil' black baby to show her crappy no dick hubby how it's done.
      Reply
      dslmama
      8 years ago
      holy shit she has 3 nipples! lmao
      Reply
      The_C_Tripp
      8 years ago
      what a pipe whore!
      Reply
      ds74
      8 years ago
      scatgirl8, do u smell good yourself? you are probably a small dicked guy masquerading as a girl, get a life.
      Reply
      mr_atoms
      8 years ago
      gsanman67 youre talking utter shit lmao All this talk of
      black dicks being this and black dicks being that, youre
      just stereotyping, which is as bad as racism.
      Reply
      gsanman67
      8 years ago
      shes very hot,pretty and sexy, love this video, only if all white women was as hot as this one and servicing black men!
      Reply
      lovsex
      8 years ago
      Loved this! I wish my wife was into swinging! I would love to watch her get railed by a black guy with a huge cock and have him cum in her!
      Reply
      irishrams
      8 years ago
      Is she alive?
      Reply
      FoxxyLove
      8 years ago
      Omg I normally hate ass on a guy but his was just yummy lol
      Reply
      manbbclover
      8 years ago
      yep she be looking like a crack ho, that room is probably where she works, I wouldn't fuck her with george bush's dick
      Reply
      paverguy
      8 years ago
      Brother should be carefull fuckin those crack whores , you can catch all kinds of cooties
      Reply
      warfareee
      8 years ago
      she looks like dead :|
      Reply
      virgin20
      8 years ago
      ok first off i seriously feel like i went to school with that girl no joke she does kinda act drunk a little and then the guy with the cock and so fuck my brians out mmmmm i would love to tazte that cock
      Reply
      rojasloco
      8 years ago
      first time yea right
      Reply
      MisterSIN
      8 years ago
      Funny how u fanutes talkin all this bs knowing if you had a oppurtunity with her you all be fuckin her 12 ways from sunday so stfu n just enjoy stunads!
      Reply
      phonesexguy
      8 years ago
      whatzzzzzzz up sexydipak
      Reply
      phonesexguy
      8 years ago
      my cat yell more and were the beef lol
      Reply
      phonesexguy
      8 years ago
      look like she feel asleep then yell much lol
      Reply
      phonesexguy
      8 years ago
      oh real now
      Reply
      PhuckNut
      8 years ago
      ugly bitch
      Reply
      memo_m
      8 years ago
      ok
      Reply
      lilpud
      8 years ago
      Sexy Lady! Hot to trot.
      Reply
      Devvin23
      8 years ago
      runescape u dumb that's a game bitch
      Reply
      biegboi
      8 years ago
      black meat is the best !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Reply
      24/7shagger
      8 years ago
      i think she is disparete to fuck gorilla like that
      Reply
      lildeshawn
      8 years ago
      fuck
      Reply
      musa666666
      8 years ago
      ilike fuck girls but icant find them
      Reply
      BDT4U
      8 years ago
      HOT FUCK!!!!!!!!!!!! Do her anally the next time.
      Reply
      bre3zy
      8 years ago
      damn dats a nice dick!!!
      Reply
      Baikal__
      8 years ago
      so nice toes
      Reply
      rumpshaker
      9 years ago
      damm ,i think my wife will take her first black cock if she watches this.
      Reply
      runescape
      9 years ago
      she's so fuckin ugly
      Reply
      sexydipak
      9 years ago
      amazing ! a big cock
      Reply
      brett
      9 years ago
      she got her First Black Cock lucky girl
      Reply
      Advertisement
      Ads By Traffic Junky
      Advertisement
      Ads By Traffic Junky

      Level UP!

      Please Login or Sign Up to save your points.

      x