Add to Favorite List:
Create a new folder:
Next »

Vintage--40's Very Rare

Recognize a pornstar in this video?
Help make pornstars easier to find on Tube8 by telling us who is in this video.

SUBMIT
Advertisement
Resume
82% 135 Votes
Show More
Advertisement
Ads By Traffic Junky

Video Comments

Top Video Comments
HotClitChick
6 years ago
It's fake he's wearing a condom!
Reply
- people liked this -
Like
All Video Comments (25)
250 characters remaining
Post
Tupalo
1 year ago
Fish skin, yeah right...!!! =()
Reply
Like
kellyfang
2 years ago
unreal
Reply
Like
demonnick
5 years ago
thats ROCKY'S grandpa
Reply
Like
msts555
6 years ago
i from egp ilike move
Reply
Like
HotClitChick
6 years ago
It's fake he's wearing a condom!
Reply
- people liked this -
Like
9768644
6 years ago
omg they must be 6 ft by now
Reply
Like
stiffpeter
6 years ago
That's Aunt Mable
Reply
Like
bigblock350
6 years ago
i agree newscareface
Reply
Like
WelshGeezer
7 years ago
Looks like he was pulled from a hostel for tramp's (hobo's for the yank's)
Reply
Like
bollaxe
7 years ago
wud luv 2 suck his balls while they fuck
Reply
Like
Buttweiser2
7 years ago
ROTFLMAO!!!!!!!
Reply
Like
sunny148
7 years ago
What abt the Camera Man???? Lolzzzzz
Reply
Like
PoulM
7 years ago
Although I believe it to be fake, I find this video to be very funny!
Reply
Like
imatt
7 years ago
they had still cameras !! anybody knows that
Reply
Like
amg52788
7 years ago
they fuck like retards!!!
Reply
Like
User01
7 years ago
haha the amount of time the clothes take to cum off KILLS IT HAHA

god wev improved!! :P
Reply
Like
their_king
7 years ago
lol the Fish skin! bahaha
Reply
Like
james0708
7 years ago
lmao thats funny
Reply
Like
pajero77
7 years ago
did guys back then not know how to fuck or wth lol
Reply
Like
s_dorynel
7 years ago
stupid
Reply
Like
adikujie30
7 years ago
ohhhh!!!!!!! so bored!!!!
Reply
Like
codco1636
7 years ago
choas_ts,: Yes elastic theight high exist since the 1400, either made from wool, silk or cotton, the 'elastic'' part came later, but the theight high is very old, and condom dates from 1912 (for latex) and 1855 (for rubber)
Reply
Like
dhbldr
7 years ago
i guess they didn't go in for throat fucking back then !!
Reply
Like
bonobono
7 years ago
TYYYYYYYYYYYY
Reply
Like
sweetjohnny
7 years ago
Oh my god, that's my aunt Evelyn !!!
Reply
Like

Related Videos

Level UP!

Level UP!

Please Login or Sign Up to save your points.

x
AdBlock blows! Please disable the add-on to ensure you get the most out of Tube8's features and functionality. Read about why you shouldn't use AdBlock. Close