Green Hook

Nice work!

You are now following .

Control who you follow on the Following page.

X

Comments

Ben Huller fucks, then bottoms
Who is the guy topping Ben?
Like -
Antoine and Mike
That bottom who is sexy as hell btw was too much for that so called top.
Like -
Capoeira 2
I love this video.
Like -
Mike Mann aka Fitzgerald Scott Solo Scene for Chaos Men
His voice is sexy.
Like -
College Student Physical Exam 5 starring Fitzgerald Scott
Tall sexy drink of water.
person liked this -
Like -
Antonio Biaggi
Both Sage & Antonio are so sexy. Sage got the ass and Antonio got the dick.
Like -
dam and dylan
Dam Esco can take some serious dick.
Like -
Junior, Rock And Nubian
I would like some serious one-on-one time fucking Nubian. That ass of his is tight.
person liked this -
Like -
Gimme What You Got
Felony and Duke. Both sexy ass dudes.
Like -
Nubian And Xtasy
Nubian's got a phat ass too.
Like -
arquez soulja
Arquez's ass and legs are amazing.
Like -
ace in hole
Actually, that's Logan Stevens. He does sorta resemble Braxton Bond though.
Like -
Castro love papi ass
That's Sylk. He's sexy as hell.
Like -
CadinotGamins de Paris
I will thanks. Cadinot is my fav as well.
Like -
CadinotGamins de Paris
Me too. They're the best.
Like -
Thick Brazilian Fucks Jordano Santoro
I love seeing Jordano's ass as he gets fucked.
Like -
TrapBoyy Da Snake Charmer
Trap Boyy's ass is perfect.
Like -
Ruff Rider from Machofuckers flip flop
Tonio's ass is amazing. Watching a dick spread them cheeks is something.
Like -
Perseus 23 Greatest Hits 2
Preston Parker is cute. Would love to see more of him.
Like -
Color Me Bad - Scene 1
Ryan Block is sexy as hell. Had one major crush on him.
Like -
RICCO PUENTES 5 - Scene 3 - ROBERT HILL
Poax Lenehan is my fav of all Ricco's fuck boys. He along with Andrey Andrade & Thiago Castro.
Like -
Antonios Big Raw Dick
Yeah who is the bottom?
Like -
Antonio Biaggi
Both guys are sexy.
person liked this -
Like -
Perseus 23 Greatest Hits 94
Love Moyea! Sexy personified.
Like -
Behind the Scens of a Marcus Patrick Photo Shoot
Marcus is too damn sexy for his own good.
Like -
Top Shelf Fuckin
Venom is so frickin hot! I wanna do bad things to him.
Like -
Gay Raicing Stars
I wanted #2 (bleach blond) to get fucked so bad. What a hot hot ass he has.
Like -
Raw Times
Love all these uncut dudes.
Like -
Raw Thugs 2 Pnetraytor Kasper
No matter what name he goes by SlimThug never disappoints.
Like -
Really hot bareback sex
the guy in the blue/white outfit; very nice!
Like -
Venom Tastes The Water
I could watch Venom all day. Where's the rest of the scene?
Like -
Rafael Alencar and Mason Wyler interracial
Rafael is so sexy.
Like -
Interracial Bareback
Nice ass on both of them
Like -
That Hurts
I just GOTTA fuck Moyea before I die! lol That ass is perfect!
Like -
Latin big cock
What's with Marcelo shaving guys' ass before fucking them? lol
Like -
cadinot mallet after the haircut
...and what a follow-up it is!!
person liked this -
Like -
cadinot mallet barbershop
Which movie is this scene from?
Like -
Cadinot Classic Le Voyage A Venise 1986
No one gives religion the finger better than Cadinot! lol
people liked this -
Like -
Les Minets Sauvage
I just love Cadinot films.
Like -
Cadinot Classic Aime...Comme Minet
Pierre is hot!! Nice ass and legs.
person liked this -
Like -